Proč (ne)chci do fitka

02.06.2018

Některé otravuje pocení ve fitku,jiné to prostě nebaví.Nicméně fitness trénink je fajn, má mnoho příznivců.

Co když zrovna vy patříte mezi ty,které fitko cvičení moc nebaví.A může vás odradit kromě posilování ve fitness i něco jiného?


Sedíš, sedím, sedíme

V práci věčně sedím u počítače.Pak jedu ze šichty v autě.Co dělám?Řídím a zase sedím.Přijedu domů a pouštím si televizi a ke sledování programu si jdu co?Sednout do křesla.

I je večer a musím se podívat co je nového na netu,zkontrolovat email a mrknout na fejsbuk.A k monitoru se přece musím posadit.Takže zase sedím.  

Je doba sedavá.No dobrá,tak to musím se sebou něco udělat.Jsem chlap,takže mě napadá si máknout v nějakém fitness centru.Budu se u toho potit a to mě moc neláká,ale co už.Je to dřina a musím se rozhýbat.

Přijdu do fitka a co mě čeká?Co musím udělat?Nebudu vás dál napínat.Není to posilování na posilovacím stroji. Jako první věc si musím sednout ke stroji.

Tak mě napadá,po kolikáté to je už za dnešní den co opět sedím?Po 30, po 50?


A tak si říkáte

neláká mě makat v posilovně,kde opět sedím,tak jako celý můj den.Poskakování někde na zumbě taky není pro mě to pravé ořechové. Chci se hýbat,cvičit,ale rozhodně nechci u toho sedět a uvítám zdravé a pohodové relaxační cvičení


Tak co teď?

Chcete tip?Cvičení,kde nebude sedět? Kde rozhýbete zdravě tělo,uvolníte svaly a klouby? Dám vám jej.

Pojďte na taiči.Cvičení tai-či vám přináší zklidnění,pohodu a nenáročné cviky. Ty navíc pozitivně působí na naši psychiku i tělesné zdraví po celou dobu cvičení.


Cože? Tai-či?

Klid a pohoda? To mě zajímá,ale je to opravdu pro mě?A co když mám nějaký zdravotní problém?

  • No jo...Když já však cvičila naposled ve škole při tělocviku a teď mám 50 na krku. Ha,co teď? Je to fakt pro mě?
  • A já mám nadváhu.Jsem prostě velký chlap.Je to cvičení pro lidi s nadváhou?Neublíží mi cvičení kvůli mé obezitě? 
  • Co teprve já a moje záda.Celý den se v práci kroutím na židli za počítačem a mám bolest zad. No a doma zase sedím u telky.Mohu cvičit s bolavými zády?
  • To já jsem zase celý zatuhlý z práce,stále se tam rozčiluji a mám pak stres.Vše řeším ve spěchu.Pomůže mi cvičení pro to,abych se zklidnil a zmírnil stres?  
  • Jsem od přírody lenoch, takový gaučový povaleč :-) .Chci však něco udělat pro sebe a své zdraví.Tak co,můžu i já cvičit?

Ať máte 20 či 50,věk nehraje roli.Nadváha?Nevadí.Vždyť kdo nemá nějaké to kilo navíc. 

Bolavá záda ze sezení nebo z oslabení svalů?Zmírnění nebo odstranění bolesti zad cvičením taiči je reálné, vždyť se mnou cvičí nebo cvičili lidé co trpěli bolestí páteře a dnes mají bezbolestná záda. 

Ztuhlost svalů a kloubů řeší tai-či pohybem.Uvolnění je totiž základním kamenem cvičení.

No a pro lenochy snad není snadnější začátek,jak začít cvičit a pak později třeba přejít na něco akčnějšího. 

Tak funguje trénink se mnou,Marcelem ve zdravotně pohybovém centru Tenze Ostrava. Tai či je prostě cvičení pro holky,křehké dívky i pro silné chlapáky,pro 20 leté studenty i pro všechny 50 leté se zdravotními problémy či omezením.

Duševně fit? Nadopujte mozek 

Zůstaňte duševně fit.S taiči trénujete nejen své tělo,ochablé svaly,ale trénujete i mozek.Lenivým buňkám končí doba nicnedělání,začíná trénování paměti.

Nenechejte si namluvit,že v padesáti začíná být zapomínání běžné. Ne,není tomu tak. Společným cvičením taiči zapojíme mozek opět do kondice a paměť nám bude tak dobře sloužit.Udržíte si duševní svěžest do vysokého věku.

Propojením těla a mysli při cvičení,vnímání pohybu,celkového uvolnění a zklidnění se dostáváme do harmonizace a dochází k dobití energie do dalších dnů a zmírnění stresu.


Ještě to fitko

K tomu sezení ve fitku.Se mnou cvičí i finess trenéři a mám to štěstí,že jsou to právě úspěšní trenéři,kteří mají znalosti a lidem pomáhají.Jedním z nich je mladá dáma, fitness trenérka Aleks Indráková

Když natrefíte na dobrého fitness trenéra,kterých je jako šafránu,tedy pomálu, budete mít opravdu velké štěstí.Proč?Tento jistě úspěšný fitness trenér vás totiž neposadí ke stroji hned,ale až po absolvování několika tréninků bez stroje.

Čeká vás rozehřátí,dýchání,správné nastavení těla a třeba i základní vizuální diagnostika pohybového aparátu jako je držení těla či svalové zkrácení.


trenér Marcel

zdravotním cvičením posedlý instruktor,pohybový závislák,který rád pomáhá zdravým pohybem druhým lidem se zdravotními problémy jako jsou bolavá záda ze sedavého zaměstnání,stresem...

www.TENZE.cz